Personál MŠ
Personální obzasení v naší mateřské škole
Seznamte se ...
![](/element/simple/image/f/4/5a12749e62c346d2.jpg?sirka=404&vyska=431&t=1719564300)
Karolína Podr, ředitelka MŠ
- Kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
___________________________________
Kurzy:
- Logopedický asistent
- Strategické řízení ve školách
- První pomoc
- Focus Box
- Jak identifikovat ohrožené dítě
Semináře/ školení:
- Řízení školního stravování
- Setkání vedení Začít spolu
- Ředitelská kavárna - Začít spolu I,II.,
- Dny ve třídě začít spolu - Šestajovice I.,II.
- Kolokvium ředitelů
- Strategické řízení ve školách
- Centra aktivit I.částa
- Centra aktivit - cesta ke smysluplnému učení
- Psychogiena učitele
- Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
- Tvoření s prožitkem v MŠ
- Školská legislativa týkající se společného vzdělávání v předškolním zařízení
- Odpady ve školní jídelně – nový zákon o odpadech
- Strategické řízení školy
- Skutečně zdravá škola
- Nejčastější poruchy zdraví u dětí předškolního věku
- Účetní uzávěrka v ŠJ
- Personální obsazení školní jídelny
- Hygienické minimum ve stravovacích službách
- Školská legislativa
- Odměňování zaměstnanců ve školství
- Nejčastější poruchy zdraví u dětí předškolního věku
- Novela o pedagogických pracovnících, změny od 1.1.2024
- Spolupráce s rodiči v MŠ
- Ekologie
- Plánování v MŠ - Začít spolu
![](/element/simple/image/1/3/237b3adc5c11d8d5.jpg?sirka=404&vyska=431&t=1719564300)
Bc.Tereza Krejzová, zástupkyně ředitelky
- Profesní průprava zástupce ředitele
_________________________________
Kurzy:
- Focus Box
- Jak identifikovat ohrožené dítě
Semináře/školení:
- Psychohygiena pro učitele
- Plánování v MŠ -Začít spolu
- Setkání vedení MŠ pracujících v programu Začít spolu
- Novely právních předpisů ve školství 2024
- Jak identifikovat ohrožené dítě
- Setkání MŠ pracujících v programu Začít spolu
- Spolupráce s rodiči v mateřské škole
- Tvoření s prožitkem v mateřské škole
- Nakopávačka
- Centra aktivit: přirozená individualizace v MŠ
- Centra aktivit: cesta je smysluplnému učení
- Psychohygiena učitele
- Den ve třídě Začít spolu v MŠ - Motoláček, Šestajovice
- Zásady asertivní a efektivní komunikace pro MŠ, ZŠ, ZUŠ
- Komunikace
![](/element/simple/image/b/7/7b70aede31ef7c35.jpeg?sirka=404&vyska=349&t=1719564300)
Renáta Krausová, učitelka
„Život je jako jízda na kole. Abyste udrželi rovnováhu, musíte se neustále pohybovat.“
Kurzy:
- Logopedický asistent
___________________________________
Semináře/školení:
- Šemináře/školení:
- Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
- Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Kompletní učitel 21.stolení
- Polytechnická výchova
- Mozaika v různém provedení
- Tvořivé činnosti s přírodním materiálem
- Netradiční hudební nástroje
- Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů
- Misrosoft Office
- Klima školy - prevence agrese
- Komunikace
- Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
![](/element/simple/image/b/0/26c21b9564ed54ac.jpeg?sirka=404&vyska=543&t=1719564300)
Alice Šafaříková Rezková, DiS.
„Jen srdcem lze správně vidět, co je podstatné,“je očím neviditelné„
Kurz:
- Jak identifikovat ohrožené dítě
___________________________________
Semináře/školení:
- Práce s interaktivní technikou
- Polytechnická výchova v MŠ
- Polytechnická výchova v MŠ z pohledu vedoucího pracovníka
- Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Papírotvoření
- Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Enkaustika
- Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Netradiční hudební nástroje
- Sdružení pro tvořivou dramatiku - Sdružení pro tvořivou dramatiku -1
- Sdružení pro tvořivou dramatiku - Sdružení pro tvořivou dramatiku -2
- Památník Lidice - Prožitkové učení " Kdybych dostal nápad, bylo by mně líp"
- Památník Lidice - Čtyři roční období
- Ostrov Slaný - Základy keramických technik
- Klima školy, prevence agrese a agresivity
- Microdoft Office pro pedagogy začátečníky
- Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 40 hodin
- Ekologické tvoření pro rodiče s dětmi
- Kompetentní učitel 21. století II - Začít spolu
- Den ve třídě Začít spolu - Košíře
- Plánování v MŠ - Začít spolu
![](/element/simple/image/4/6/a7fcb8144d822b9d.jpeg?sirka=404&vyska=492&t=1721305727)
Bc.Lucie Liscová - učitelka
„Nikdy nevíte, kolik dobrého může zmoct jeden prostý úsměv“
Kurzy:
- Logopedický asistent
___________________________________
Šemináře/školení:
- Letní škola Začít spolu pro MŠ
- Oregonská metod hodnocení
- Zahraniční stáž - Začít spolu
- Práce s textilem
- Tvůrčí zpracování odpadového materiálu
- Komunikace s rodiči předdškolního věku
- Grafika
- Tvořivé činnosti s přírodním materiálem
- Decoupage
- Práce s interaktivní technikou
- Polytechnická výchova v MŠ
- Osobnostně sociální rozvoj pedaoga MŠ,
- Komunikace
- Den ve třídě Začít spolu - Motoláček
- Plánování v MŠ - Začít spolu
![](/element/simple/image/1/d/097120dde31a47a7.jpeg?sirka=404&vyska=539&t=1719564300)
Mgr.Ivana Malá - učitelka
„Jedna dobrá matka znamená víc než sto učitelů“
Kurzy:
- Ekonaratologie - vyprávění a příběhy o přírodě a pro přírodu
_______________________________________
Semináře/školení:
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
- Prevemce syndromu vyhoření
- Komunikace práce v týmu
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
- Tvůrčí zpracování odpadového materiálu
- Práce s interaktivní technikou
- Polytechnická výchova v MŠ
- Začít spolu - kompletní učitel
- Klima školy - prevence agerese a agresivity
- Microsoft Office pro pedagogy
- Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ
- Kvalita předškolního vzdělávání
- Metodická setkávání s učiteli MŠ a 1. a 2. tříd ZŠ
- ICT znalosti
- Hrajeme si a zpíváme s pohádkou
- Komunikace
- Den ve tříde Začít spolu - Motoláček
- Plánování v MŠ - Začít spolu
![](/element/simple/image/d/1/de87e36fe6cd328f.jpeg?sirka=404&vyska=538&t=1719564301)
Iva Vokalová DiS. - učitelka
„Přímejte výzvy, abyste mohli poctít radost z vítězství“
Kurzy:
- Logopedický asistent
_______________________________________
Šemináře/školení:
- Letní škola začít spolu
- Psychohygiena učitele
- Den ve třídě Začít spolu Šestajovice
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Kominukace
- Kompletní učitel 21. století
- Výtvarné techniky - zdobení vajíček voskovými plátky, enkaustika, malování horkým voskem na papír
- Tvorba a využívání portfolia, tematické a projektové plánování.
- Podpora inkluzivního přístupu MŠ
- Komunikace a práce v týmu
- Prevence syndromu vyhoření
- Proces komunikace a překážky ve vedení dialogu
- Ekologická výchova v mateřské škole, setkání pedagogů MŠ a členů sítě Středočeského kraje
- Public relations, rozvoj vztahů s veřejností
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
- Obchodní akademie - ICT znalosti a dovednosti
- Obchodní akademie - Učíme se hrou I.
- Obchodní akademie - Učíme se hrou II.
- Výtvarné techniky - Hračky našich předků
- Jak předcházet problémům v grafomotorice v MŠ a na 1 st. ZŠ
- Aerobik pro děti předškolního a mladšího školního věku
- Celý rok hrajeme a zpíváme - pokročilí
- Obchodní akademie - ICT znalosti
![](/element/simple/image/7/7/a92f3de5602005f1.jpeg?sirka=404&vyska=539&t=1719564301)
Bc. Jana Marešová - učitelka MŠ
„Všechno, co opravdu potřebuji znát jsem se naučil v mateřské školce“
Kurz:
- Rozvíjející kurz - pro učitele MŠ - Začít spolu
_________________________________
Semináře/školení:
- Letní škola Začít spolu
- Den ve třídě Začít spolu -Motoláček, Košíře
- Matematika všemi smysly
- Polytechnika
- Kompetence učitele 21. století
- Začít spolu - pozorování
- Osobnostně sociální rozvoj učitelů - Začít spolu
- Zahraniční stáž - Slovinsko - Začít spolu
- Microsoft Office
- Klima školy
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
- Jak prožít netradiční dny v MŠ
- Rukodělný Ekoseminář
- Možnosti dramatické výchovy 1.+ 2.DÍL
- Hudebně pohybová průprava netradičně
- Posilování výchovných a manažerských kompetencí pedagogů v MŠ
- Hranice a rituály ve výchově předšk.věku
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
- Komunikace práce v týmu
- Prevence syndormu vyhoření
- Proces a komunikace a překážky ve vedení dialogu
- Polytechnika
- Práce s interaktivní technikou
- Děti s odlišným mateřským jazykem v podmíkách MŠ
![](/element/simple/image/9/2/a62c676a6e574e48.jpeg?sirka=404&vyska=539&t=1719564301)
Jiřina Chaloupková, učitelka
„Život je krásná věc, život je krásná a přepychová věc“
- Studium pedagogiky pro asistenty
_______________________________________
Šemináře/školení
- Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Komunikace
- Kompletní učitel 21.století
- Grafika
- Tvůrčí zpracování odpadového materiálu
- Jazyková podpora pro děti s odlišným mateřským jazykem
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga
- Specifika práce s dvouletými dětmi
- Klima školy
- Prevence syndromu vyhoření
- Komunikace a překážky ve vedení dialogu
- Komunikace a práce v týmu
- Podpora inklizivního přístupu v MŠ
- Jak vytvořit podnětné prostředí pro samostatnostatnou činnost dětí
- Jak zvládat stres
- Práce s rodiči ve třídě i doma
- Základy evaluace
- Základy uživatelských ICT znalostí sa dovedností
- Microssoft Office
![](/element/simple/image/8/5/af11bac09885d873.jpeg?sirka=404&vyska=606&t=1721305728)
Jana Wohanková DiS., učitelka
- Studium pedagogiky pro asistenty
____________________________________
Šemináře/školení
- Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Komunikace
- Kompletní učitel 21.století
- Práce s interaktivní techikou
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogl MŠ
- Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi MŠ
- Microsoft Office
- Setkávání metodická - učitele MŠ , 1. a 2. třídy
- Klima školy
- Proces komunikace a překážky ve vedení dialogu
- Prevence syndromu vyhoření
- Komunikace a práce v týmu
- Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
Běla Černá, učitelka
„Když nejde o život, jde o ...NIC“
______________________________________
Šemináře/školení:
- Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Komunikace
- IT. ve škole - Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ
- Microfoft Office pro pedagogy
- Klima školy - prevence agrese a agresivity
![](/element/simple/image/f/2/3000b7a3d51ff5df.jpeg?sirka=404&vyska=404&t=1719564301)
Janovská Lucie, učitelka
„Někdy ty nejmenší věci zabírají nejvíce místa ve vašem srdci“
Semináře/školení
- Den ve třídě Začít spolu - Košíře
- Plánování v MŠ - Začít spolu
- Centra aktivit - individualizace
- Jak na výtvarku na 1. stupni
- Manuál v Džungly dětských knih
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga v MŠ
- Specifika práce s dvouletými dětmi v MŠ
- Microssoft Office
- Klima školy - prevence agresivity
Naděžda Holovlaská, učitelka
Jaroslava Matoušková, učitelka
Olga Jehlíková, učitelka
Provozní zaměstnanci:
Hana Staňková - školnice
Martina Škvrnová - uklizečka
Martina Němcová - uklizečka
Ivana Mašková - uklizečka
Zaměstnanci školní jídelny :
- vedoucí ŠJ
Světlana Danihelovská - kuchařka
Kateřina Bíbová - hlavní kuchařka
Markéta Hamerská - kuchařka