Personál MŠ

Personální obzasení v naší mateřské škole

Seznamte se ...

Karolína Podr, ředitelka MŠ

  • Kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení 

___________________________________

Kurzy:

  • Logopedický asistent
  • Strategické řízení ve školách
  • První pomoc
  • Focus Box 
  • Jak identifikovat ohrožené dítě

Semináře/ školení: 

  • Řízení školního stravování
  • Setkání vedení Začít spolu
  • Ředitelská kavárna - Začít spolu I,II.,
  • Dny ve třídě začít spolu - Šestajovice I.,II.
  • Kolokvium ředitelů
  • Strategické řízení ve školách
  • Centra aktivit I.částa
  • Centra aktivit - cesta ke smysluplnému učení
  • Psychogiena učitele 
  • Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
  • Tvoření s prožitkem v MŠ
  • Školská legislativa týkající se společného vzdělávání v předškolním zařízení
  • Odpady ve školní jídelně – nový zákon o odpadech
  • Strategické řízení školy
  • Skutečně zdravá škola
  • Nejčastější poruchy zdraví u dětí předškolního věku
  • Účetní uzávěrka v ŠJ
  • Personální obsazení školní jídelny
  • Hygienické minimum ve stravovacích službách
  • Školská legislativa
  • Odměňování zaměstnanců ve školství
  • Nejčastější poruchy zdraví u dětí předškolního věku
  • Novela o pedagogických pracovnících, změny od 1.1.2024 
  • Spolupráce s rodiči v MŠ
  • Ekologie 
  • Plánování v MŠ - Začít spolu

Bc.Tereza Krejzová, zástupkyně ředitelky 

  • Profesní průprava zástupce ředitele

_________________________________

Kurzy:

  • Focus Box
  • Jak identifikovat ohrožené dítě

Semináře/školení:

  •  Psychohygiena pro učitele
  • Plánování v MŠ -Začít spolu 
  •  Setkání vedení MŠ pracujících v programu Začít spolu
  • Novely právních předpisů ve školství 2024
  • Jak identifikovat ohrožené dítě
  • Setkání MŠ pracujících v programu Začít spolu 
  •  Spolupráce s rodiči v mateřské škole
  •  Tvoření s prožitkem v mateřské škole
  • Nakopávačka
  • Centra aktivit: přirozená individualizace v MŠ
  • Centra aktivit: cesta je smysluplnému učení
  • Psychohygiena učitele
  • Den ve třídě Začít spolu v MŠ - Motoláček, Šestajovice
  • Zásady asertivní a efektivní komunikace pro MŠ, ZŠ, ZUŠ
  • Komunikace

Renáta Krausová, učitelka 

 

„Život je jako jízda na kole. Abyste udrželi rovnováhu, musíte se neustále pohybovat.“  

Kurzy:

  • Logopedický asistent 

___________________________________

Semináře/školení:

  • Šemináře/školení:
  • Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
  • Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
  • Plánování v MŠ - Začít spolu
  • Kompletní učitel 21.stolení
  • Polytechnická výchova
  • Mozaika v různém provedení
  • Tvořivé činnosti s přírodním materiálem
  • Netradiční hudební nástroje
  • Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů
  • Misrosoft Office 
  • Klima školy - prevence agrese
  • Komunikace
  • Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice

Alice Šafaříková Rezková, DiS.

„Jen srdcem lze správně vidět, co je podstatné,“je očím neviditelné„  

Kurz:

  • Jak identifikovat ohrožené dítě

___________________________________

Semináře/školení: 

  • Práce s interaktivní technikou
  • Polytechnická výchova v MŠ
  • Polytechnická výchova v MŠ z pohledu vedoucího pracovníka
  • Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Papírotvoření
  • Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Enkaustika
  • Vzdělávací centrum Podkušnohoří - Netradiční hudební nástroje
  •  Sdružení pro tvořivou dramatiku - Sdružení pro tvořivou dramatiku -1
  • Sdružení pro tvořivou dramatiku - Sdružení pro tvořivou dramatiku -2
  • Památník Lidice - Prožitkové učení " Kdybych dostal nápad, bylo by mně líp" 
  •  Památník Lidice - Čtyři roční období
  • Ostrov Slaný - Základy keramických technik
  •  Klima školy, prevence agrese a agresivity
  •  Microdoft Office pro pedagogy začátečníky
  • Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 40 hodin
  • Ekologické tvoření pro rodiče s dětmi
  •  Kompetentní učitel 21. století II - Začít spolu
  • Den ve třídě Začít spolu - Košíře
  • Plánování v MŠ - Začít spolu

Bc.Lucie Liscová - učitelka  

„Nikdy nevíte, kolik dobrého může zmoct jeden prostý úsměv“ 

Kurzy:

  • Logopedický asistent 

___________________________________

Šemináře/školení:

  • Letní škola Začít spolu pro MŠ
  • Oregonská metod hodnocení
  • Zahraniční stáž - Začít spolu
  • Práce s textilem
  • Tvůrčí zpracování odpadového materiálu 
  • Komunikace s rodiči předdškolního věku 
  • Grafika
  • Tvořivé činnosti s přírodním materiálem 
  • Decoupage
  • Práce s interaktivní technikou 
  • Polytechnická výchova v MŠ
  • Osobnostně sociální rozvoj pedaoga MŠ,
  • Komunikace
  • Den ve třídě Začít spolu - Motoláček
  • Plánování v MŠ - Začít spolu 

 

 

 

Mgr.Ivana Malá - učitelka

„Jedna dobrá matka znamená víc než sto učitelů“ 

Kurzy:

  • Ekonaratologie - vyprávění a příběhy o přírodě a pro přírodu

_______________________________________

Semináře/školení:

  • Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
  • Prevemce syndromu vyhoření
  • Komunikace práce  v týmu 
  • Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
  • Tvůrčí zpracování odpadového materiálu 
  • Práce s interaktivní technikou
  • Polytechnická výchova v MŠ
  • Začít spolu - kompletní učitel
  • Klima školy - prevence agerese a  agresivity
  • Microsoft Office pro pedagogy 
  • Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ
  • Kvalita předškolního vzdělávání 
  • Metodická setkávání s učiteli MŠ a 1. a 2. tříd ZŠ
  • ICT znalosti
  • Hrajeme si a zpíváme s pohádkou
  • Komunikace
  • Den ve tříde Začít spolu - Motoláček 
  • Plánování v MŠ - Začít spolu 

Iva Vokalová DiS. - učitelka 

„Přímejte výzvy, abyste mohli poctít radost z vítězství“ 

Kurzy: 

  • Logopedický asistent 

_______________________________________


Šemináře/školení:

  • Letní škola začít spolu 
  •  Psychohygiena učitele
  •  Den ve třídě Začít spolu Šestajovice
  • Plánování v MŠ - Začít spolu
  • Kominukace  
  • Kompletní učitel 21. století
  • Výtvarné techniky - zdobení vajíček voskovými plátky, enkaustika, malování horkým voskem na papír
  • Tvorba a využívání portfolia, tematické a projektové plánování. 
  •  Podpora inkluzivního přístupu MŠ
  • Komunikace a práce v týmu
  • Prevence syndromu vyhoření
  •  Proces komunikace a překážky ve vedení dialogu
  •  Ekologická výchova v mateřské škole, setkání pedagogů MŠ a členů sítě Středočeského kraje
  •  Public relations, rozvoj vztahů s veřejností 
  •  Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
  • Obchodní akademie - ICT znalosti a dovednosti
  • Obchodní akademie  - Učíme se hrou I.
  • Obchodní akademie  - Učíme se hrou II.
  • Výtvarné techniky - Hračky našich předků
  • Jak předcházet problémům v grafomotorice v MŠ a na 1 st. ZŠ
  •  Aerobik pro děti předškolního a mladšího školního věku
  • Celý rok hrajeme a zpíváme - pokročilí
  • Obchodní akademie - ICT znalosti

 

 

Bc. Jana Marešová - učitelka MŠ

 

„Všechno, co opravdu potřebuji znát jsem se naučil v mateřské školce“ 

Kurz:

  • Rozvíjející kurz - pro učitele MŠ - Začít spolu 

_________________________________

Semináře/školení:

  • Letní škola  Začít spolu 
  • Den ve třídě Začít spolu -Motoláček, Košíře 
  •  Matematika všemi smysly
  •  Polytechnika 
  •  Kompetence učitele 21. století 
  • Začít spolu  - pozorování 
  • Osobnostně sociální rozvoj učitelů - Začít spolu
  •  Zahraniční stáž - Slovinsko - Začít spolu 
  • Microsoft Office
  • Klima školy
  • Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
  • Jak prožít netradiční dny v MŠ
  • Rukodělný Ekoseminář
  • Možnosti dramatické výchovy 1.+ 2.DÍL 
  • Hudebně pohybová průprava netradičně 
  • Posilování výchovných a manažerských kompetencí pedagogů v MŠ
  • Hranice a rituály ve výchově předšk.věku 
  • Podpora inkluzivního přístupu v MŠ
  • Komunikace práce v týmu 
  • Prevence syndormu vyhoření
  • Proces a komunikace a překážky ve vedení dialogu
  • Polytechnika
  • Práce s interaktivní technikou
  • Děti s odlišným mateřským jazykem v podmíkách MŠ

Jiřina Chaloupková, učitelka

 

„Život je krásná věc, život je krásná a přepychová věc“ 

  • Studium pedagogiky pro asistenty

_______________________________________
Šemináře/školení

  • Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
  • Plánování v MŠ - Začít spolu 
  • Komunikace
  • Kompletní učitel 21.století
  • Grafika
  • Tvůrčí zpracování odpadového materiálu
  • Jazyková podpora pro děti s odlišným mateřským jazykem
  • Osobnostně  sociální rozvoj pedagoga
  • Specifika práce s dvouletými dětmi
  • Klima školy
  • Prevence syndromu vyhoření
  • Komunikace a překážky ve vedení dialogu
  • Komunikace a práce v týmu
  • Podpora inklizivního přístupu v MŠ
  • Jak vytvořit podnětné prostředí pro samostatnostatnou činnost dětí
  • Jak zvládat stres
  • Práce s rodiči ve třídě i doma
  • Základy evaluace
  • Základy uživatelských ICT znalostí sa dovedností 
  • Microssoft Office  

 

Jana Wohanková DiS., učitelka 

 

  • Studium pedagogiky pro asistenty

____________________________________
Šemináře/školení

  • Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
  • Plánování v MŠ - Začít spolu 
  • Komunikace
  • Kompletní učitel 21.století
  • Práce s interaktivní techikou
  • Osobnostně sociální rozvoj pedagogl MŠ
  • Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi MŠ
  • Microsoft Office
  • Setkávání metodická - učitele MŠ , 1. a 2. třídy
  • Klima školy
  • Proces komunikace a překážky ve vedení dialogu
  • Prevence syndromu vyhoření 
  • Komunikace a práce v týmu 
  • Podpora inkluzivního přístupu v MŠ

 

Běla Černá, učitelka 

„Když nejde o život, jde o ...NIC“ 

 

______________________________________

Šemináře/školení:

  • Den ve třídě Začít spolu - Šestajovice
  • Plánování v MŠ - Začít spolu 
  • Komunikace
  • IT. ve škole - Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ
  •  Microfoft Office pro pedagogy
  •  Klima školy - prevence agrese a agresivity

 

Janovská Lucie, učitelka 

„Někdy ty nejmenší věci zabírají nejvíce místa ve vašem srdci“ 

Semináře/školení

  • Den ve třídě Začít spolu - Košíře
  • Plánování v MŠ - Začít spolu
  • Centra aktivit - individualizace
  • Jak na výtvarku na 1. stupni
  • Manuál v Džungly dětských knih 
  • Osobnostně sociální rozvoj pedagoga v MŠ
  • Specifika práce s dvouletými dětmi v MŠ
  • Microssoft Office
  • Klima školy - prevence agresivity

Naděžda Holovlaská, učitelka 

Jaroslava Matoušková, učitelka  

Olga Jehlíková, učitelka

Provozní zaměstnanci: 

Hana Staňková - školnice

Martina Škvrnová - uklizečka 

Martina Němcová - uklizečka

Ivana Mašková - uklizečka 

Zaměstnanci školní jídelny : 

 - vedoucí ŠJ 

Světlana Danihelovská -  kuchařka

Kateřina Bíbová - hlavní kuchařka 

Markéta Hamerská - kuchařka  

Nepřihlášený